2011. március 4., péntek

9.Fejezet: A Vallomás

A farkas lefeküdt a földre...Én meg egy-két pillanatig tétováztam, majd leültem mellé.
-Így sokkal nagyobb vagy...-Mondtam halkan, majd elmosolyodva megvakargattam a nyakát...-De aranyos...
Majd megköszörültem a torkomat...Most jött el az ideje, hogy tisztázzam vele a dolgokat.
-Tudod...Így sokkal könnyebb neked elmondanom, hogy mit érzek...-Mondtam halkan, majd el is pirultam hozzá...-Amióta...Megismertelek, plusz még ez az egy és fél hónap nagyon felnyitotta a szemem...Teljesen más lett az életfelfogásom...Boldog lettem...Melletted...És...Ezért nagyon hálás vagyok.-Rá pillantottam...A nagy, barna szemek is engem vizslattak.-Szeretlek...-Suttogtam halkan.-Szerelmes vagyok beléd.Az első pillanattól kezdve.
Hallgatagon üldögéltem, mire a farkas az ölembe fektette a fejét.
-Nem tudom most mire gondolsz, de...Jobbnak láttam, ha tudod.És persze megértem, ha elutasítasz, meg minden, mert...Én még csak tizenhét vagyok, te meg nemsokára húsz leszel, meg ilyenek...-A farkas felmordult, majd megbökte a karomat.
-Oké, befogtam.-Motyogtam halkan.-Tudod mit?!Én most...Haza megyek.Te menny, változz vissza, öltözz fel, aztán...Gyere el hozzám.Megbeszéljük a dolgokat, oké?-Álltam fel lassan.
A farkas "bólintott", majd én elmentem a kocsihoz és beültem...A kulcs benne volt.Elfordítottam és elindultam haza.Még jó, hogy tudok vezetni...
Hazaérve beálltam a beállónkra, kiszálltam és bementem a házba.
Anyu már aludt szerencsére.
Felmentem a szobámba, bezártam az ajtót.Az ablakhoz léptem és kinyitottam résnyire.Paul ott be tud majd jönni.
Aztán mentem a fürdőbe.Gyorsan lezuhanyoztam, leszedtem a sminkem és fogat mostam.
Aztán felvéve a pizsimet, ami egy kék top és egy francia alsó volt, visszamentem a szobámba...De már nem voltam egyedül.
-Szia...-Fordult felém Paul.
-Szia...-Csuktam be magam után a fürdőszoba ajtót.
Szótlanul leültem az ágyamra, a lábaimat magam alá húztam.És Paul-ra bámultam, aki az ablaknál állt és kifelé bámult.
-Mit szólsz?Mi a véleményed erről a...Dologról?-Kérdezte rám pillantva.
-Mi lenne?!-Kérdeztem, miközben felálltam és odaléptem hozzá.-Én már elmondtam azt, amit akartam.Az erdőben.
-Igen...Emlékszem még.-Mosolyodott el.A szemei csillogtak.
-És Te mit szólsz hozzá?-Kérdeztem.
-Que Quowle...-Suttogta, majd odahajolt hozzám és megcsókolt...
Nem tudtam, hogy a "que quowle" vagy mi, micsodát jelent, de a csókjára vártam...Nagyon jó volt, a szívem nagyon hevesen vert...Csak Ő és Én voltunk.Mintha...Egy tornádó söpört volna rajtam végig, s a lelkem kitisztult...Neki éltem.Csak miatta...
-És...Mit jelent a "Que Quowle"?-Kérdeztem mosolyogva, mikor elváltunk...
-Szeretlek.-Felelte, majd rám mosolygott és magához ölelt...
-Én is téged...-Suttogtam, majd megöleltem...
Aztán kézen fogtam és az ágyamhoz mentünk.Én leültem és lehúztam magam mellé.-Mindent tudni akarok Rólad!-Mosolyogtam rá.
-Alakváltó vagyok.Vérfarkas.Az a dolgunk, hogy vámpírokat öljünk.Vannak nomádok, akik emberi véren élnek és vannak a vegetáriánusok, akik állatvéren élnek.A falkát már ismered...Ez a farkas dolog...Örökletes.A vérünkben van, így mi a gyerekeinknek adjuk majd tovább.-Szótlanul hallgattam a meséjét, néha bólogattam is...-És akkor most jön az egyik legfontosabb rész.A Bevésődés.Mi, farkasok így találunk párt magunknak.Ez olyan...Mint az első látásra szerelem.Csak sokkal erősebb.És egy életre szól.Olyan...Hogy...Ha meglátod Ő-t, a Lenyomatodat, akkor már nem a gravitáció az, ami a földön tart, hanem csakis Ő.Ő az, akiért élsz és te akkor vagy boldog, ha ő is az.
-Bevésődés...-Suttogtam, majd az összekulcsolódott kezünkre pillantottam.-Neked...Jasmine a lenyomatod?-Kérdeztem halkan.
-NEM!-Vágta rá azonnal.-Az n Lenyomatom...A világ leggyönyörűbb, legokosabb, legkedvesebb lánya a világon...-Mosolyodott el.-Te.Te vagy a Bevésődésem, Sheryl...
-Hogy én?!-Kerekedtek el a szemeim.-Én vagyok...A lenyomatod?-Kérdeztem meglepetten, majd mikor felébredtem a kezdeti sokkból a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
A lendületemtől Ő meg hátra dőlt az ágyamon...Fölötte voltam...
Rá mosolyogtam, majd egy csókot adva lemásztam róla.Ő meg felült.
-Rég voltam...Ennyire boldog...-Mosolyogtam rá.-És...Szerelmes.
***
Még órákig beszélgettünk, de háromkor már kezdtem fáradni.
-Aludj...-Mosolygott rám Paul.Az ölében voltam, ő meg az ágyon ült.Az ágyra tett, majd óvatosan betakart.
-Maradj itt velem...-Kértem halkan, majd megfogtam a kezét és odébb csúszva magam mellé húztam.
Lefeküdt mellém.A mellkasára vont és olyan melegem lett, hogy nem is kellett volna takaró...
-A farkasság miatt vagy ilyen forró?-Kérdeztem.
-Igen.-Felelte, majd a hajammal kezdett el babrálni...-De most már aludj...-Mondta halkan, majd egy puszit nyomott a homlokomra...
-Itt maradsz velem?-Kérdeztem reménykedve.
-Igen.-Bólintott.-De anyukád?
-Ő úgyis azt akarja, hogy összejöjjünk.-Mosolyodtam el.
-Tényleg?-Kuncogott Paul.
-Aha...-Suttogtam, majd elnyomtam egy ásítást.
-Majd holnap elmeséled...-Mondta kedvesen, majd megsimogatta a hátamat.
A szemem pedig egyre lejjebb csukódott...Aztán elaludtam.
Ez volt életem legszebb éjszakája.Az ő karjaiban aludhattam el...

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett csak így tovább ügyes vagy! pussz

    VálaszTörlés
  2. szia!
    örülök és köszi :)
    Puszim! :)

    VálaszTörlés
  3. szia:D imádtam:D
    annyira, hogy egy díjat is kapsz tőlem:D
    www.by-wonderworld.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó az egész történeted! Bár ahogy látom már abba hagytad egy ideje... Sajnos én még csak most találtam rá, de már ez is az egyik kedvencem lett. Nem tudom, hogy felnézel-e még a blogra, de remélem, eljut hozzád a megjegyzésem. Szerintem érdemes lenne folytatnod a blogolást, mert tehetséges vagy és fantasztikus az írásod! Kérlek, ha olvastad írj rá választ.
    Puszi : Smile

    VálaszTörlés